Sóc pedagoga especialitzada en dificultats d'aprenentatge. Tinc experiència realitzant classes particulars tant en petits grups com de manera individual a alumnes amb i sense necessitats educatives especials. (Infantil, primària i secundària).
Les classes es poden enfocar a reforçar les matèries de l'escola (deures, preparació d'exàmens, organització, etc.) o a aspectes més concrets de manera mé...
Sóc pedagoga especialitzada en dificultats d'aprenentatge. Tinc experiència realitzant classes particulars tant en petits grups com de manera individual a alumnes amb i sense necessitats educatives especials. (Infantil, primària i secundària).
Les classes es poden enfocar a reforçar les matèries de l'escola (deures, preparació d'exàmens, organització, etc.) o a aspectes més concrets de manera més dinàmica com la lectoescriptura, resolució de problemes, técniques d'estudi, etc.). Depenent de les necessitats de l'alumne/a.
Disposo de materials creats per a reforçar aquests aspectes i d'àmplia experiència amb alumnes amb TDAH, autisme, trastorns de conducta, dislèxia i altres problemes d'aprenentatge.
_______________________________________________________________________________________________________
Soy pedagoga especializada en dificultades de aprendizaje. Tengo experiencia realizando clases particulares tanto en pequeños grupos como de manera individual a alumnos con y sin necesidades educativas especiales. (Infantil, primaria y secundaria).
Las clases se pueden enfocar a reforzar las materias de la escuela (deberes, preparación de exámenes, organización, etc.) o a aspectos más concretos de manera más dinámica como la lectoescritura, resolución de problemas, técnicas de estudio, etc.). Dependiendo de las necesidades del alumno/a.
Dispongo de materiales creados para reforzar dichos aspectos y de amplia experiencia con alumnos con TDAH, autismo, trastornos de conducta, dislexia y otros problemas de aprendizaje.
Ver más
Ver menos