Descripción del anuncio
Desde ben petit els idiomes han format part de la meva vida, consolidant-los gràcies al grau en Relacions Internacionals impartit totalment en anglès i francès. He tingut molta sort al poder estudiar a Corea del Sud i Londres, on he pogut veure de primera mà diferents mètodes d'ensenyament i cultures que m'han ajudat a perfeccionar i adaptar el model d'aprenentatge de la llengua anglesa en diferents nivells i edats.
A més a més, tinc 4 anys d'experiència en el sector de l'ensenyament, sobretot en nens i adolescents, ja que l'últim any he estat treballant en un col·legi internacional a Moscou on he impartit classes d'angès i espanyol.
La meva metodologia consisteix en aplicar la gramàtica de manera progressiva i aprofitar aquest coneixement perquè l'alumne utilitzi l'idioma en tots els seus registres, sempre adaptant les classes a les necessitats i preferències dels alumnes per tal de que siguin el màxim d'amenes i beneficioses possible.La primera sessió serà una presa de contacte del nivell en que s'acordarà de manera conjunta la forma de treballar.
Així doncs, us estic esperant!