Perfil de Esther Alcaraz Cercós

Sobre mi
Mis clases
Valoraciones
Contacto

Sobre mi

Graduada en Enginyeria Química i amb un Màster per la Universitat de Barcelona. Vaig començar fent classes en un centre formatiu de suport a l'estudiant i a nivell particular fa 13 anys. Sempre he treballat amb alumnes d'ESO, Batxillerat, Grau mitjà i superior, i primer any de carrera universitària, en alguns casos. Tinc coneixements per ensenyar química, matemàtiques i física, però estic especia...
Graduada en Enginyeria Química i amb un Màster per la Universitat de Barcelona. Vaig començar fent classes en un centre formatiu de suport a l'estudiant i a nivell particular fa 13 anys. Sempre he treballat amb alumnes d'ESO, Batxillerat, Grau mitjà i superior, i primer any de carrera universitària, en alguns casos. Tinc coneixements per ensenyar química, matemàtiques i física, però estic especialitzada en Química, a part, que m'apassiona el món de la química i la formulació.
Tinc una forma d'ensenyar didàctica i pràctica, no m'agrada que els alumnes em veuen com una altra professora del col·legi a la qual no poden ser sincers. Busco la confiança de l'alumne per poder ajudar-lo i comprendre les seves necessitats, per adaptar-me a la seva forma d'aprenentatge. Facilito mètodes d'estudi en funció de cada alumne.
Actualment, treballo com a gestora de projectes d'R+D per al sector tèxtil i químic. Faig classes perquè m'agrada, i tots els meus alumnes particulars que he tingut i els seus pares, estan contents amb mi. Això em satisfà.

Graduada en Ingeniería Química y con un Máster por la Universidad de Barcelona. Empecé haciendo clases en un centro formativo de soporte al estudiante y a nivel particular hace 13 años. Siempre he trabajado con alumnos de ESO, Bachillerato, Grado medio y superior, y primer año de carrera universitaria, en algunos casos. Tengo conocimientos para enseñar química, matemáticas y física, pero estoy especializada en Química, a parte, que me apasiona el mundo de la química y la formulación.
Tengo una forma de enseñar didáctica y práctica, no me gusta que los alumnos me ven como otra profesora del colegio a la que no pueden ser sinceros. Busco la confianza del alumno para poder ayudarlo y comprender sus necesidades, para adaptarme a su forma de aprendizaje. Facilito métodos de estudio en función de cada alumno.
Actualmente, trabajo como gestora de proyectos de I+D para el sector textil y químico. Hago clases porque me gusta, y todos mis alumnos particulares que he tenido y sus padres, están contentos conmigo. Eso me satisface.

Ver más Ver menos

Mis clases

Imparto clases presenciales
Clases de Química Classes particular de ciències: matemàtiques, química, física Igualada, Òdena, Santa Margarida de Montbui, Vilanova del Camí
Clase Presencial
25€/h Ver anuncio

Valoraciones de mis estudiantes

3,5
2 valoraciones
1
2
50%
3
4
5
50%
A
Ana Ortiz Farreny
Agosto de 2024
Es una profesora puntual, responsable, implicada con el alumno y buena persona Explica muy bien los conceptos matemáticos y de Ciencias en general. Se nota que ha dado classes. La recomiendo mucho
Ver más
Ver menos
E
Eli Soler
Agosto de 2024
Muy buena profesora, consolidando los conocimientos en la materia. Excelente
Ver más
Ver menos
Estás identificado cómo
¿No eres {0}?
Denunciar este perfil Muchas gracias por tu ayuda